Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

saat kau tiada ~
Tuesday, March 1, 2011 | 7:39:00 PM | 0 comments
ohh cinta , kini diri mu ada di mana ?
ku sangat merindukanmu .
ku sangat membutuhkan dirimu .

ohh wahai cinta ,
ku harap engkau cepat kembali .
jangan engkau pergi lagi .
jangan kau meninggalkan diriku .

sering ku rasa rindu ini menyiksa .
sungguh terasa hidup ku kini hampa .
bila kau tak ada di sini .

sayang ku ingin engkau tahu .
sayang ku ingin kau mengerti .
saat ini aku merindukan engkau yang jauh .
yang jauh .

ingin rasa nya ku berlari .
tuk membawa engkau kembali .
di peluk ku .
hanya di pelukan ku .

entah kali ke berapa lagu ni saye mainkan .
tapi tangan masih tak berhenti tekan butang untuk ulang lagu yang sama .
telinga pon masih tak jemu nak mendengar .
hati dah mule rase sedih .
tak seperti waktu mule mule ditinggalkan .
* hah tu la , dulu cakap besar , skunk da rindu . wakaka ;p

drama bermule  :

si dia : sayank , esk sore aku uda maw plg . kamu gpp kan kalo ditinggalin ?
affens : ya udah , plg aja . aku gpp ko . titip salam sama emak ya :)
si dia : oce . yg bener kamu gpp ?
affens : iya donk . ngapain sich kamu nanya_a kek gitu ?
si dia : maw taw aja . jangan di kangenin ya cinta ku .
affens : masak sich ? pasti kamu donk yg bakalan kangen sama aku . ckckck .
si dia : yeee . enak aja ngomong_a . mikir donk . kamu juga pasti kangen dech sama aku .
affens : g akan pernah . ckckck .
si dia : apa apa aj dech sayank . aku udah dl ya . mau beresin barang . love u .
affens : oke . ati ati ya d jln . love u too .

setelah 10 hari berlalu :

affens : lama x kamu pulkam . kangen ~
si dia : kangen tu apa ya , cinta ku ? ckckck . yg sbr y . aku jg kangen . bentar lagi aku akan plg . ko smz g dbls sayank ? g ada pulsa x ya ? ya udah gpp . take care ya . kirim salam buat semua_a . 

* ciss ! dye kene kan kau laa , pina . hahahaha :))

p/s - dear ohh dear . awak ta balik pown saye tak kesah laa . saye oke je kat sini . lalalala ~


Older Post | Newer Post
♥ Owner ♥

Photobucket
Sayang ! Thanx for dropping by . do read , do follow . do hate , do leave this page immediately . thank you :)

♥ click to see more ♥

Entries About Links

♥ My Love ♥

Photobucket
the most beautiful thing in this world is to see your parents smiling , and the next best thing is to know that . . .
u're the reason behind that SMILE

♥ Heart Song ♥


Credit