Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

masalah melanda ~
Tuesday, February 15, 2011 | 1:54:00 AM | 4 comments
jam menunjukkan pukul 1.45 a.m . * nape tak tido lagi ni , pina ? saje je laaa . * probs ngan kawan kawan lagi ye ? aha ~ jawapan yang sangat tak munasabah !

sekarang tengah bengang gara gara uninet yang tak boleh disconnect ! berjalan laa kredit saye macam ni .

mesti sebok nak taw ape bende uninet . uninet ni macam kuih jugak laa . kadang kadang rase boleh tahan sedap . kadang kadang belom rase da nak buang jauh jauh . haha :))


ni haa menatang uninet ni . wireless yang ade kat tempat saye blaja ni tapi tak free . kene topup laa . 10 jam RM10 . tadi baki ade 16  jam lagi . sekarang tak tau dah ade bape kredit nye . nak disconnect , tak boleh ! memang rase bengang tahap cipanzi dah sekarang ni . lalalala ~

ape laa yang saye nak buat malam ni ? haishhh ~ duet topup berjalan . cinabeng sungguh laa uninet ni . rase na bom pown ade . menyusahkan orang sungguh !


p/s - hopefully , dapat disconnect dengan kadar segera sebab saye perlu tido sekarang laaa !

Older Post | Newer Post
♥ Owner ♥

Photobucket
Sayang ! Thanx for dropping by . do read , do follow . do hate , do leave this page immediately . thank you :)

♥ click to see more ♥

Entries About Links

♥ My Love ♥

Photobucket
the most beautiful thing in this world is to see your parents smiling , and the next best thing is to know that . . .
u're the reason behind that SMILE

♥ Heart Song ♥


Credit