Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
My Love Is Yours :)

cinta is love .
Sunday, February 13, 2011 | 8:47:00 PM | 2 comments
salam semua . apa khabar ? sihat ? hopefully semua sihat hendaknye . * kalau tak sihat cepat cepat pegi jumpe doktor ye :) . so macam mane weekend ? everything oke ? da dapat jumpe buah hati masing masing ? or da dapat jumpe someone special yang bakal menjadi kekasih hati satu hari nanti ?

cinta ? love ? ape tu ? mesti anda selalu dengar kan ? jangan cakap kat saye yang anda tak pernah dengar perkataan tu . saye akan kate kan yang anda adalah penipu paling sukses kat muka bumi ni .

mencintai tanpa dicintai . * perit kan ?

tapi , dicintai tapi mencintai . * adakah itu membahagiakan kita ?

sape yang pernah alami bende bende ni sume ? angkat tangan ! haa ~ kan ramai tu .
 * eceh , bajet nampak je .

terus terang saye kate kan , kedue due nye saye da pernah alami . 

apabila kita mencintai tetapi tidak dicintai , sah memang akan terguling guling nangis kerana mungkin dia belum bersedia untuk menerima kite . tapi kalo dia dah ada yang lain , wahh ~ komfem yang ni teros tak lalu nak makan tiga hari tiga malam kan ? 
* rilek der , bunge bukan sekuntum , kumbang bukan nye sekor .

apabila kita dicintai tetapi tidak mencintai kembali , adakah kite mampu tertawa bahagia di atas penderitaan orang lain ? sejenak saye terfikir , kenapa kite tak mampu mencintai orang yang mencintai kita ? bersama orang yang mencintai kita adalah lebih baik daripada bersama dengan orang yang kita cintai . 
* takot memang teros tak de feel kat si dia ?

ermmm ~ susah kan nak jawab . kadang kadang semua persoalan ni tetibe je muncul tanpe diundang . haishh dah laa tak de jawapan yang nak dijawab . kekadang hati ni dah terase lelah dengan permainan cinta yang susah nak ditafsir . yela , lain orang kan lain perangai nye * lain hati lain lah feeling nye .

14 februari ? sape yang tak taw tarikh ape ni ? jangan cakap sekali lagi yang anda tak taw . memang sume orang akan cakap anda ni kuno . but , percaye laa sayang . biarkan mereka tertawa kerana ke'kuno'an anda  ( konon nye ) . padahal , mereka lah yang harus anda ketawa kan atas ke'kuno'an mereka terhadap ISLAM !

15 februari 2011 ? mesti tak ramai yang taw tarikh ape ni . biar saye nyatakan di sini . ini adalah tarikh kelahiran junjungan besar kita iaitu Nabi Muhammad S.A.W. iaitu bersamaan dengan 12 Rabiulawal . * sebab itu saye sangat suke nombor 12 :) * . cinta saye kepada Allah dan rasulullah tak mungkin berkurang dan tidak akan pernah sesekali melebihi cinta saye kepade manusia . 


p/s - sayank , jika aku merindui dirimu , aku akan segera mendengar zikir atau alunan ayat al-Quran . aku tidak mahu rindu ku padamu melebihi rinduku pada penciptaku dan kekasihNya :)


Older Post | Newer Post
♥ Owner ♥

Photobucket
Sayang ! Thanx for dropping by . do read , do follow . do hate , do leave this page immediately . thank you :)

♥ click to see more ♥

Entries About Links

♥ My Love ♥

Photobucket
the most beautiful thing in this world is to see your parents smiling , and the next best thing is to know that . . .
u're the reason behind that SMILE

♥ Heart Song ♥


Credit